Zum Inhalt

Psoriasis Betroffene in der Schweiz

japaja

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
I chumme zwar nöd us de Schwyz, aber "usm grosse Chanton" grad ännenam Rhy :o .

Liebi Grüess

shark

sali Shark

das fröitmi jo risig das öbert das thema wider ufeholt! washeisst de das usm grosse chanton??????

liebi grüessli jane

Erfahrungen austauschen über das Leben mit Schuppenflechte und Psoriasis arthritis

Anmelden oder Registrieren

Geschrieben

:smile-alt: Das bedütet: I chummen usm Dytsche.

Vor zig Johr han i mol an alte Pöschtlifahrer chenneglehrt, wo gseyt hät, das woni herchämmi, sig doch nid Dytschland, das sigi numme dr grossi Chanton vo der Schwyz! Syt däm isch mer das blibbe.

En härzliche Gruess vom

Haifischli vo ännen am Rhy:)

Geschrieben

ok smil jetzt hani verstande! wiso chasch den du ch dütsch bisch du do ufgwachse?

Geschrieben

Nei, bin i nöd. aber i liiieeebe die schproch ( vor allem bärndytsch un aargaudytsch) u han au es gwüsses Talent für Schproche un Dialekt. Un i bin syt villne Johre mit SchwyzerInne befründet; s'isch eifach schön, s Schwyzerdytsche... s Schriiben isch nöd so eifach.. aber i denke, du verschtohsch mi glych... han i rächt?

en gruess vom

shark

Geschrieben

jo ich verstohne dich tiptop und ich hoffe du mich ou smile

het denkt mit de y sigs es walliserdütsch oder eso:D

hesch du msn ICQ oder Yahoo?

Geschrieben
jo ich verstohne dich tiptop und ich hoffe du mich ou smile

het denkt mit de y sigs es walliserdütsch oder eso:D

hesch du msn ICQ oder Yahoo?

hmm.. gits denn so richtigi Räggle fürs Schriibe? I probiere eifach uus, wie das woni schrybe klingt... u nimme denn eifach die Buchschtabbe, woni meyn, dass sie am eheschte so töne...

edit: nei, aktuell nöd. häsch welle mit mr schriibe? muess i mol widder inschtalliere.. denn säggen i dir Bescheid, OK?

Geschrieben

Des isch jo grad ds Schöne. Ich ha das gärn...so und jetzt muen i go poschte go. Mys Döchterli wartet scho ungeduldig. En Schöne no,

shark

Geschrieben

danke glichfalls! si sohn isch im momnet grad bi sim götti:smile-alt:

Geschrieben

Denn gnysse diin freye nomittag! D Gottene un d Göttis vo miine Chind wonne vel z wyt äwäg... schad eigendlech...:o

Geschrieben

Ha ! ich versteh alles *lach* naja so dass meiste.... Münchner sind eben *Multi-Kulti*

• 2 Wochen später...
Geschrieben

Des g'freit mi!

Is jo a ois deitsch...:D

An scheene Dog von shark, wo a Boarisch verschteht - un mog.:smile-alt:

• 3 Monate später...
Geschrieben
sind ke schwizer umme do im forum

??????????????????????

doch doch, ha au immer dr idruck bi dr einzig mit verstärkte ellböge...:) zum glück sin alli so sehr mit sich beschäftigt dass es gar käi rolle spielt.

gruess us rhyfälde

• 1 Jahr später...
Geschrieben

wider einisch ufeschubse tuuu wo sind d schwiiizer?????

Geschrieben

Hoi Jane,

D' Schwyzer hier hanne sent halt älle viel z' diskret zum viel drübr schwätze. Aber wenn Du au mit Dütsche schwätzesch, wo jetzt im Bündnerland schaffet... :D Mol luege, was die uf Züri saget, wo's für mi demnächscht ge Spital goht.

En Gruass,

Mathias

Merkt me des etwa, daß i glei uf de andere Syte vu de Gränz vom große Kanton bi groß gworre?! B)

• 6 Monate später...
Geschrieben

Hallo zusammen!! Gerade angemeldet!! Ich bin aus des schweiz!! :) zürich!! Würde mich sehr gerne mit jemanden treffen und neue bekantschaften abschlissen die mich besser verstehen... :s liebe grüsse!!

• 1 Monat später...
Geschrieben

halli hallo hallööööllllleeeeeeeeee

s fischi jane isch ou wider einisch do... ergendwie vergessi das forum immer wider es bitz und plötzli denki wider dra :-D

so und jetzt die schwizer wie wers wenn mir im winter es treffe mache?

mathias m wo im büntnerland bisch am schaffe? mir sind sehr viel z davos und das duet minere sel und minere huut wunderbar :-D

• 1 Jahr später...
Geschrieben

Psoriasis Betroffene aus der Schweiz

Hallo zusammen, ich habe mich diese Woche hier unter Psoriasis Netz registriert. Ich wohne in der Schweiz und bin seit mehreren Jahren mit teils besseren und schlechteren Phasen mit meiner Psoriasis unterwegs. Hier in der Schweiz gibt es wie in anderen Ländern viele Betroffene, welche das selbe Leid mit vielen Teilen. Selbsthilfegruppen oder Gesprächsrunden sind leider ein Fremdwort bei uns. Daher versuche ich nun mit diesem Beitrag diese Situation zu ändern. Ich suche Leute, die sich vorstellen könnten isch ein - oder mehrere Male im Jahr zu treffen. Ich sehe den Diskusionsaustausch als sehr wichtig, daher ist dies einen Versuch wert. In Deutschland funktioniert dieser Austausch super, und es würde mich freuen, wenn sich Schweizer und Schweizerinnen bei mir melden würden. Gemeinsam können wir uns etwas aufbauen.

post-30958-0-99587700-1354103226_thumb.gif

Geschrieben

Diese Seite kenne ich bereits... Das Angebot ist sehr dürftig, und Gruppen im Deutschsprachigen Raum der Schweiz findest du kaum....

Geschrieben
MathiasM zum Beispiel ist in der Schweiz. Vielleicht könnt Ihr gemeinsam ja was auf die Beine stellen?
  • 2 Monate später...
Geschrieben

Hallo Chrischu81, ob Du schon etwas von Mathias aus Bonaduz gehört hast? Ich bin 1974 zur Schweiz. Psoriasis-Gesellschaft gestossen und habe zwei Jahre versucht, im Rheintal eine Regionalgruppe zusammen zu halten. Ein Problem ist, dass sich viele Psori-Betroffenen verstecken und die einen möchten, dass man sich in einem separaten Raum trifft, andere das wieder für zu auffällig halten! D.h. aus dem Gebiet Chur bis Altstätten sind anfangs ca. 8 Leute, dann nur noch 3 an die Treffen gekommen, obwohl ich jedesmal gegen 30 Couverts versandt habe. Ein anderes Problem ist, dass sich das Thema Psori schnell erschöpft, und für andere Aktivitäten haben die meisten andere Vereine und Gruppierungen. Interessante Referenten sind für solch eine kleine Gruppe viel zu teuer. - Die aktivste Gruppe ist meines Wissens im Raum Basel, die gehen auch schwimmen zusammen, machen Ausflüge und Vorträge. Das wäre ja nicht so weit weg von Bern. Was die SPVG anfangs für uns getan hat: Es gab einen Ausweis für Schwimmbäder etc. dass Psori zwar ungewohnt aussieht, aber nicht ansteckend ist. (Wir hatten hier im Sarganserland mit einen Dorf-Hallenbad Schwierigkeiten, weil die Angst hatten, dass unsere Schuppen die Filter verstopfen.) - Am meisten helfen doch die Publikationen und das Internet, und vielleicht findest Du auf der SPVG-Homepage einmal einen Anlass, für den Du Dich interessierst - man muss nicht Mitglied sein und kann jederzeit seine Leidensgenossen beschnuppern. Viel Glück für Dich und viele Grüsse vom Walensee

• + 1
  • 1 Monat später...
Geschrieben

hallo ich heisse cris und wohne in basel-stadt schweiz wie soll ich mich bei dir melden bin neu hier

• 1 Jahr später...
Geschrieben

Hallo bin aus der Region Baden bin auch neu hier habe am vergangen freitag Diagnose psoriasis Arthritis erhalten

gruss stromer31

• 2 Monate später...
Geschrieben

Hallo,

ich bin zwar aus Bayern, aber beruflich ca. 1x im Monat für 3 Tage in der Schweiz - Zürich und Genf.....

Besteht noch Interesse an einer Schweizer gemeinschaft?

Grüße,

Nadine

• Neu erstellen...

Wichtig:

Diese Seite verwendet einige wenige Cookies, die zur Verwendung und zum Betrieb notwendig sind. Auf Werbetracker verzichten wir bewusst.